Osprzęt elektryczny silnika Peugeot 308 SW II (LC_, LJ_, LR_, LX_, L4_) (2014.03 - 2021.06) 1.6 THP 150 (L45GXA) Kombi 150KM, 110kW (2014.03 - 2021.06)
Liczba produktów dla wybranego auta: 157
Sortuj:
Widok:
z 6
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Mała rzecz, a może skutecznie zatruć Ci życie. Czujnik temperatury silnika niezbędny do prawidłowej pracy motoru
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Peugeot 308 SW II (LC_, LJ_, LR_, LX_, L4_) 1.6 THP 150 (L45GXA)
Marka:
Peugeot
Model(typ):
308 SW II (LC_, LJ_, LR_, LX_, L4_)
Produkcja od:
2014.03
Moc silnika [kW]:
110
Moc silnika [KM]:
150
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1598
Pojemność litry:
1.6
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
kombi
5GX (EP6FDTMD)
2014.03