Osprzęt elektryczny silnika Opel MOKKA / MOKKA X (J13) (od 2012.06) 1.6 CDTI (_76) SUV 136KM, 100kW (2015.01 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 124
Sortuj:
Widok:
z 5
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Mała rzecz, a może skutecznie zatruć Ci życie. Czujnik temperatury silnika niezbędny do prawidłowej pracy motoru
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.6 CDTI (_76)
Marka:
Opel
Model(typ):
MOKKA / MOKKA X (J13)
Produkcja od:
2015.01
Moc silnika [kW]:
100
Moc silnika [KM]:
136
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1598
Pojemność litry:
1.6
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
samochód terenowy zamknięty
A 16 DTH,B 16 DTH,D 16 DTH
2015.01