Osprzęt elektryczny silnika Jeep WRANGLER III (JK) (od 2006.06) 3.8 samochód terenowy otwarty 199KM, 146kW (2007.04 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 172
Sortuj:
Widok:
z 6
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Mała rzecz, a może skutecznie zatruć Ci życie. Czujnik temperatury silnika niezbędny do prawidłowej pracy motoru
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Jeep WRANGLER III (JK) 3.8
Marka:
Jeep
Model(typ):
WRANGLER III (JK)
Produkcja od:
2007.04
Moc silnika [kW]:
146
Moc silnika [KM]:
199
Pojemność rzeczywista [ccm]:
3778
Pojemność litry:
3.8
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
samochód terenowy otwarty
EGT
2007.04