Moduł i sterownik zapłonowy Land Rover FREELANDER I (L314) (1998.02 - 2006.10) 1.8 i 16V 4x4 samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW (1998.02 - 2000.11)
Liczba produktów dla wybranego auta: 89
Sortuj:
Widok:
z 3
Artykuły powiązane
Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?
Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023 roku? Jakie są ceny tych usług w warsztatach samochodowych?
Odbierz 8% rabatu na części układu zapłonowego!
WSZYSTKIE ŚWIECE I PRZEWODY ZAPŁONOWE 8% TANIEJ!
Odbierz 10% rabatu na części układu zapłonowego!
Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części
Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?
Dane techniczne Land Rover FREELANDER I (L314) 1.8 i 16V 4x4
Marka:
Land Rover
Model(typ):
FREELANDER I (L314)
Produkcja od:
1998.02
Produkcja do:
2000.11
Moc silnika [kW]:
88
Moc silnika [KM]:
120
Pojemność oficjalna [ccm]:
1796
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1796
Pojemność litry:
1.8
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Typ hamulców:
tarcza / bęben
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Transmisja:
przekładnia mechaniczna 5-biegowa
Rodzaj pojazdu:
samochód terenowy zamknięty
18 K4F
1998.02
2000.11