Łożysko prowadzące sprzęgła Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) (od 1996.07) 2.5 TD (K94W) samochód terenowy zamknięty 99KM, 73kW (1998.11 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 3
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
Dane techniczne Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 2.5 TD (K94W)
Marka:
Mitsubishi
Model(typ):
PAJERO SPORT I (K7_, K9_)
Produkcja od:
1998.11
Moc silnika [kW]:
73
Moc silnika [KM]:
99
Pojemność oficjalna [ccm]:
2447
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2477
Pojemność litry:
2.5
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Silnik z zamkniętą komorą spalania
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
samochód terenowy zamknięty
4D56-T
1998.11