Łożysko oporowe Toyota LAND CRUISER PRADO (_J12_) (2002.09 - 2010.12) 3.0 D-4D (KDJ120, KDJ125, KDJ121) samochód terenowy zamknięty 173KM, 127kW (2002.09 - 2010.12)
Liczba produktów dla wybranego auta: 12
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
Dane techniczne Toyota LAND CRUISER PRADO (_J12_) 3.0 D-4D (KDJ120, KDJ125, KDJ121)
Marka:
Toyota
Model(typ):
LAND CRUISER PRADO (_J12_)
Produkcja od:
2002.09
Produkcja do:
2010.12
Moc silnika [kW]:
127
Moc silnika [KM]:
173
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2982
Pojemność litry:
3
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
samochód terenowy zamknięty
1KD-FTV
2002.09
2010.12