Łożysko oporowe Opel OMEGA A (V87) (1986.09 - 1994.05) 3.0 24V (3000) (F19, M19, N19) sedan 204KM, 150kW (1989.09 - 1994.03)
Liczba produktów dla wybranego auta: 24
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
Dane techniczne Opel OMEGA A (V87) 3.0 24V (3000) (F19, M19, N19)
Marka:
Opel
Model(typ):
OMEGA A (V87)
Produkcja od:
1989.09
Produkcja do:
1994.03
Moc silnika [kW]:
150
Moc silnika [KM]:
204
Pojemność oficjalna [ccm]:
2935
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2969
Pojemność litry:
3
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
sedan
C 30 SE
1989.09
1994.03