Łożysko oporowe Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) (od 1996.07) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 177KM, 130kW (1998.11 - 2000.10)
Liczba produktów dla wybranego auta: 23
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
Dane techniczne Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W)
Marka:
Mitsubishi
Model(typ):
PAJERO SPORT I (K7_, K9_)
Produkcja od:
1998.11
Moc silnika [kW]:
130
Moc silnika [KM]:
177
Pojemność oficjalna [ccm]:
2972
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2972
Pojemność litry:
3
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
samochód terenowy zamknięty
6G72 (SOHC 24V)
1998.11