Łożysko oporowe Mitsubishi PAJERO PININ I (H6_W, H7_W) (1999.01 - 2007.06) 1.8 (H76W, H66W) samochód terenowy zamknięty 114KM, 84kW (2001.11 - 2007.06)
Liczba produktów dla wybranego auta: 9
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
Dane techniczne Mitsubishi PAJERO PININ I (H6_W, H7_W) 1.8 (H76W, H66W)
Marka:
Mitsubishi
Model(typ):
PAJERO PININ I (H6_W, H7_W)
Produkcja od:
2001.11
Produkcja do:
2007.06
Moc silnika [kW]:
84
Moc silnika [KM]:
114
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1834
Pojemność litry:
1.8
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Transmisja:
przekładnia mechaniczna 5-biegowa
Rodzaj pojazdu:
samochód terenowy zamknięty
4G93 (SOHC 16V)
2001.11
2007.06