Łożysko oporowe Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) (od 2006.10) 3.2 DI-D 4WD (V98W, V88W) SUV 190KM, 140kW (2007.02 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 11
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
Dane techniczne Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.2 DI-D 4WD (V98W, V88W)
Marka:
Mitsubishi
Model(typ):
PAJERO IV (V8_W, V9_W)
Produkcja od:
2007.02
Moc silnika [kW]:
140
Moc silnika [KM]:
190
Pojemność rzeczywista [ccm]:
3200
Pojemność litry:
3.2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
samochód terenowy zamknięty
4M41
2007.02