Łożysko oporowe Mitsubishi LANCER II (A17_) (1979.09 - 1983.02) 2.0 Turbo ECi (A176) sedan 170KM, 125kW (1981.03 - 1983.02)
Liczba produktów dla wybranego auta: 8
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
Dane techniczne Mitsubishi LANCER II (A17_) 2.0 Turbo ECi (A176)
Marka:
Mitsubishi
Model(typ):
LANCER II (A17_)
Produkcja od:
1981.03
Produkcja do:
1983.02
Moc silnika [kW]:
125
Moc silnika [KM]:
170
Pojemność oficjalna [ccm]:
1983
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1997
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
sedan
4G63-T (SOHC 8V)
1981.03
1983.02