Łożysko oporowe Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) (od 2006.06) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637) Skrzynia 129KM, 95kW (2006.06 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 6
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
Dane techniczne Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906) 313 CDI (906.631, 906.633, 906.635, 906.637)
Marka:
Mercedes-benz
Model(typ):
SPRINTER 3,5-t Skrzynia (B906)
Produkcja od:
2006.06
Moc silnika [kW]:
95
Moc silnika [KM]:
129
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2148
Pojemność litry:
2.1
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
Furgon
OM 646.986
2006.06