Łożysko oporowe Hyundai I20 II Coupe (GB) (od 2015.03) 1.0 T-GDI coupe 120KM, 88kW (2016.01 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 8
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
Dane techniczne Hyundai I20 II Coupe (GB) 1.0 T-GDI
Marka:
Hyundai
Model(typ):
I20 II Coupe (GB)
Produkcja od:
2016.01
Moc silnika [kW]:
88
Moc silnika [KM]:
120
Pojemność rzeczywista [ccm]:
998
Pojemność litry:
1
Liczba cylindrów:
3
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
coupe
G3LC
2016.01