Łożysko oporowe Alfa Romeo GT (937_) (2003.11 - 2010.09) 1.9 JTD (937CXN1B, 937CXZ1B) coupe 170KM, 125kW (2008.05 - 2010.09)
Liczba produktów dla wybranego auta: 4
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
Dane techniczne Alfa Romeo GT (937_) 1.9 JTD (937CXN1B, 937CXZ1B)
Marka:
Alfa Romeo
Model(typ):
GT (937_)
Produkcja od:
2008.05
Produkcja do:
2010.09
Moc silnika [kW]:
125
Moc silnika [KM]:
170
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1910
Pojemność litry:
1.9
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
coupe
937 A6.000
2008.05
2010.09