Łańcuch rozrządu Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) (od 2016.05) 5.2 FSI quattro kabriolet 610KM, 449kW (2017.05 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 4
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro
Marka:
Audi
Model(typ):
R8 Spyder (4S9, 4SR)
Produkcja od:
2017.05
Moc silnika [kW]:
449
Moc silnika [KM]:
610
Pojemność rzeczywista [ccm]:
5204
Pojemność litry:
5.2
Liczba cylindrów:
10
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk do koletora ssącego / wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
kabriolet
CSPA,DKAA
2017.05