Koło zamachowe Vw SCIROCCO II (53B) (1980.08 - 1992.07) 1.8 16V coupe 139KM, 102kW (1985.10 - 1989.07)
Liczba produktów dla wybranego auta: 9
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Dane techniczne Vw SCIROCCO (53B) 1.8 16V
Marka:
Vw
Model(typ):
SCIROCCO (53B)
Produkcja od:
1985.10
Produkcja do:
1989.07
Moc silnika [kW]:
102
Moc silnika [KM]:
139
Pojemność oficjalna [ccm]:
1760
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1781
Pojemność litry:
1.8
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
coupe
KR
1985.10
1989.07