Koło zamachowe Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) (od 2006.06) 415 CDI (906.653, 906.655, 906.657) Skrzynia 150KM, 110kW (2009.06 - 2009.12)
Liczba produktów dla wybranego auta: 11
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?
Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?
Dane techniczne Mercedes-benz SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906) 415 CDI (906.653, 906.655, 906.657)
Marka:
Mercedes-benz
Model(typ):
SPRINTER 4,6-t Skrzynia (B906)
Produkcja od:
2009.06
Produkcja do:
2009.12
Moc silnika [kW]:
110
Moc silnika [KM]:
150
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2148
Pojemność litry:
2.1
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
Furgon
OM 646.989,OM 646.990,OM 646.986
2009.06
2009.12