Klocki hamulcowe Mitsubishi PAJERO PININ I (H6_W, H7_W) (1999.01 - 2007.06) 1.8 GDI (H66W, H76W) samochód terenowy zamknięty 120KM, 88kW (1999.10 - 2001.10)
Liczba produktów dla wybranego auta: 219
Sortuj:
Widok:
z 8
Artykuły powiązane
Jak wymienić klocki hamulcowe?
Jakie klocki hamulcowe wybrać?
Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
Sterownik ABS, czyli prawdziwy mózg najstarszego samochodowego układu bezpieczeństwa. Czym jest, jak działa?
Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?
Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?
Dane techniczne Mitsubishi PAJERO PININ I (H6_W, H7_W) 1.8 GDI (H66W, H76W)
Marka:
Mitsubishi
Model(typ):
PAJERO PININ I (H6_W, H7_W)
Produkcja od:
1999.10
Produkcja do:
2001.10
Moc silnika [kW]:
88
Moc silnika [KM]:
120
Pojemność oficjalna [ccm]:
1834
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1834
Pojemność litry:
1.8
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Typ hamulców:
Hamulce tarczowe
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
samochód terenowy zamknięty
4G93 (GDI)
1999.10
2001.10