Katalizator Toyota CELICA Kabriolet (_T18_) (1989.10 - 1993.11) 2.0 GTi (ST182) kabriolet 156KM, 115kW (1989.10 - 1993.11)
Liczba produktów dla wybranego auta: 9
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Do czego może doprowadzić zapchany katalizator? Czy jazda autem z zapchanym katalizatorem jest w ogóle możliwa?
Biały dym z rury wydechowej. W jaki sposób dochodzi do tego zjawiska? Co należy sprawdzić, gdy się pojawi?
Objawy awarii katalizatora w samochodzie. W jaki sposób do nich dochodzi i po czym najłatwiej można je rozpoznać?
Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?
Aktywny układ wydechowy mechaniczny i elektroniczny, czyli gruszki vs przepustnice. Co nam daje i czy warto w to inwestować?
Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?
Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?
Dane techniczne Toyota CELICA Kabriolet (_T18_) 2.0 GTi (ST182)
Marka:
Toyota
Model(typ):
CELICA Kabriolet (_T18_)
Produkcja od:
1989.10
Produkcja do:
1993.11
Moc silnika [kW]:
115
Moc silnika [KM]:
156
Pojemność oficjalna [ccm]:
1998
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1998
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
kabriolet
3S-GE
1989.10
1993.11