Głowica silnika Opel ASTRA F Kombi (T92) (1991.09 - 1998.01) 1.7 TD (F35, M35) Kombi 68KM, 50kW (1994.11 - 1998.01)
Liczba produktów dla wybranego auta: 6
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Opel ASTRA F Kombi (T92) 1.7 TD (F35, M35)
Marka:
Opel
Model(typ):
ASTRA F Kombi (T92)
Produkcja od:
1994.11
Produkcja do:
1998.01
Moc silnika [kW]:
50
Moc silnika [KM]:
68
Pojemność oficjalna [ccm]:
1700
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1700
Pojemność litry:
1.7
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Silnik z zamkniętą komorą spalania
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
kombi
X 17 DTL
1994.11
1998.01