Głowica silnika Mazda E Autobus (SR1) (1984.01 - 2004.07) E2200 D Autobus 63KM, 46kW (1984.01 - 1988.02)
Liczba produktów dla wybranego auta: 1
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Mazda E Autobus (SR1) E2200 D
Marka:
Mazda
Model(typ):
E Autobus (SR1)
Produkcja od:
1984.01
Produkcja do:
1988.02
Moc silnika [kW]:
46
Moc silnika [KM]:
63
Pojemność oficjalna [ccm]:
2169
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2169
Pojemność litry:
2.2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Silnik z zamkniętą komorą spalania
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
Autobus
R207
1984.01
1988.02