Głowica silnika Ford MONDEO II Sedan (BFP) (1996.08 - 2000.09) 1.8 TD sedan 90KM, 66kW (1996.08 - 2000.09)
Liczba produktów dla wybranego auta: 6
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Ford MONDEO II Sedan (BFP) 1.8 TD
Marka:
Ford
Model(typ):
MONDEO II Sedan (BFP)
Produkcja od:
1996.08
Produkcja do:
2000.09
Moc silnika [kW]:
66
Moc silnika [KM]:
90
Pojemność oficjalna [ccm]:
1753
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1753
Pojemność litry:
1.8
Liczba cylindrów:
4
Ilość drzwi:
4
Pojemność zbiornika paliwa:
61
Napięcie zasilania:
12
ABS:
1
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Silnik z zamkniętą komorą spalania
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Typ hamulców:
tarcza / bęben
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
sedan
RFN
1996.08
2000.09