Głowica silnika Dacia DUSTER (HS_) (2010.04 - 2018.01) 1.6 16V LPG SUV 105KM, 77kW (2011.04 - 2018.01)
Liczba produktów dla wybranego auta: 25
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Dacia DUSTER (HS_) 1.6 16V LPG
Marka:
Dacia
Model(typ):
DUSTER (HS_)
Produkcja od:
2011.04
Moc silnika [kW]:
77
Moc silnika [KM]:
105
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1598
Pojemność litry:
1.6
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
Benzyna / gaz samochodowy (LPG)
Rodzaj pojazdu:
samochód terenowy zamknięty
K4M 616,K4M 642
2011.04