Filtr cząstek stałych DPF/FAP Peugeot 508 SW I (8E_) (2010.11 - 2018.12) 2.0 HDi RXH Hybrid4 Kombi 163KM, 120kW (2010.11 - 2018.12)
Liczba produktów dla wybranego auta: 13
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny
Biały dym z rury wydechowej. W jaki sposób dochodzi do tego zjawiska? Co należy sprawdzić, gdy się pojawi?
Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie
Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana
Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?
W jaki sposób można wyczyścić filtr cząstek stałych? Jakie metody są możliwe do zastosowania w autach z filtrami DPF, GPF i FAP?
Dane techniczne Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi RXH Hybrid4
Marka:
Peugeot
Model(typ):
508 SW I (8E_)
Produkcja od:
2010.11
Moc silnika [kW]:
120
Moc silnika [KM]:
163
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1997
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Hybryda
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Rodzaj paliwa:
Hybryda silnik Diesla / elektryczny
Rodzaj pojazdu:
kombi
RHC (DW10CTED4)
2010.11