Filtr cząstek stałych DPF/FAP Land Rover FREELANDER I (L314) (1998.02 - 2006.10) 2.0 Td4 4x4 samochód terenowy zamknięty 109KM, 80kW (2001.03 - 2006.10)
Liczba produktów dla wybranego auta: 1
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny
Biały dym z rury wydechowej. W jaki sposób dochodzi do tego zjawiska? Co należy sprawdzić, gdy się pojawi?
Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie
Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana
Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?
W jaki sposób można wyczyścić filtr cząstek stałych? Jakie metody są możliwe do zastosowania w autach z filtrami DPF, GPF i FAP?
Dane techniczne Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 Td4 4x4
Marka:
Land Rover
Model(typ):
FREELANDER I (L314)
Produkcja od:
2001.03
Produkcja do:
2006.10
Moc silnika [kW]:
80
Moc silnika [KM]:
109
Pojemność oficjalna [ccm]:
1951
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1951
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
samochód terenowy zamknięty
204D3
2001.03
2006.10