Docisk sprzęgła Mitsubishi GALANT VI Sedan (E3_A) (1987.11 - 1993.03) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) sedan 144KM, 106kW (1987.11 - 1992.10)
Liczba produktów dla wybranego auta: 17
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
Dane techniczne Mitsubishi GALANT VI Sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A)
Marka:
Mitsubishi
Model(typ):
GALANT VI Sedan (E3_A)
Produkcja od:
1987.11
Produkcja do:
1992.10
Moc silnika [kW]:
106
Moc silnika [KM]:
144
Pojemność oficjalna [ccm]:
1983
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1997
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
sedan
4G63 (DOHC 16V)
1987.11
1992.10