Docisk sprzęgła Mazda MX-5 II (NB) (1998.01 - 2005.10) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW (2000.11 - 2005.10)
Liczba produktów dla wybranego auta: 8
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
Dane techniczne Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C)
Marka:
Mazda
Model(typ):
MX-5 II (NB)
Produkcja od:
2000.11
Produkcja do:
2005.10
Moc silnika [kW]:
107
Moc silnika [KM]:
146
Pojemność oficjalna [ccm]:
1840
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1840
Pojemność litry:
1.8
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Transmisja:
przekładnia mechaniczna 5-biegowa
Rodzaj pojazdu:
kabriolet
BP-ZE,BP6J
2000.11
2005.10