Cylinderek / tłok Chevrolet CAMARO (1992.12 - 2002.12) 5.7 V8 coupe 279KM, 205kW (1992.12 - 1998.07)
Liczba produktów dla wybranego auta: 32
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Dane techniczne Chevrolet CAMARO 5.7 V8
Marka:
Chevrolet
Model(typ):
CAMARO
Produkcja od:
1992.12
Produkcja do:
1998.07
Moc silnika [kW]:
205
Moc silnika [KM]:
279
Pojemność oficjalna [ccm]:
5733
Pojemność rzeczywista [ccm]:
5733
Pojemność litry:
5.7
Liczba cylindrów:
8
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
coupe
LT1(350CUV8)
1992.12
1998.07