Cylinder roboczy sprzęgła Vw PASSAT B7 Variant (365) (2010.08 - 2015.12) 2.0 TDI Kombi 136KM, 100kW (2010.08 - 2014.12)
Liczba produktów dla wybranego auta: 40
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
Dane techniczne Vw PASSAT B7 Variant (365) 2.0 TDI
Marka:
Vw
Model(typ):
PASSAT B7 Variant (365)
Produkcja od:
2010.08
Produkcja do:
2014.12
Moc silnika [kW]:
100
Moc silnika [KM]:
136
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1968
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
kombi
CFFA
2010.08
2014.12