Cylinder roboczy sprzęgła Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) (od 1997.06) 2.8 TD samochód terenowy zamknięty 129KM, 95kW (1997.06 - 2000.05)
Liczba produktów dla wybranego auta: 14
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
Dane techniczne Nissan PATROL GR V Wagon (Y61) 2.8 TD
Marka:
Nissan
Model(typ):
PATROL GR V Wagon (Y61)
Produkcja od:
1997.06
Produkcja do:
2000.05
Moc silnika [kW]:
95
Moc silnika [KM]:
129
Pojemność oficjalna [ccm]:
2826
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2826
Pojemność litry:
2.8
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Silnik z zamkniętą komorą spalania
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Typ hamulców:
Hamulce tarczowe
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
samochód terenowy zamknięty
RD28Ti
1997.06
2000.05