Cylinder roboczy sprzęgła Bmw X1 (E84) (2009.03 - 2015.06) sDrive 20 d SUV 184KM, 135kW (2012.07 - 2015.06)
Liczba produktów dla wybranego auta: 37
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
Dane techniczne Bmw X1 (E84) sDrive 20 d
Marka:
Bmw
Model(typ):
X1 (E84)
Produkcja od:
2012.07
Produkcja do:
2015.06
Moc silnika [kW]:
135
Moc silnika [KM]:
184
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1995
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
kombi
N47 D20 C
2012.07
2015.06