Cylinder roboczy sprzęgła Audi TT (FV3, FVP) (od 2014.07) 2.0 TDI coupe 184KM, 135kW (2014.07 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 4
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
Dane techniczne Audi TT (FV3, FVP) 2.0 TDI
Marka:
Audi
Model(typ):
TT (FV3, FVP)
Produkcja od:
2014.07
Moc silnika [kW]:
135
Moc silnika [KM]:
184
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1968
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
coupe
CUNA
2014.07