Cylinder roboczy sprzęgła Audi Q5 (8RB) (2008.11 - 2017.12) 2.0 TFSI Hybrid quattro SUV 211KM, 155kW (2011.06 - 2016.06)
Liczba produktów dla wybranego auta: 19
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
Dane techniczne Audi Q5 (8RB) 2.0 TFSI Hybrid quattro
Marka:
Audi
Model(typ):
Q5 (8RB)
Produkcja od:
2011.06
Moc silnika [kW]:
155
Moc silnika [KM]:
211
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1984
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Hybryda
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Rodzaj paliwa:
Hybryda silnik benzynowy / elektryczny
Rodzaj pojazdu:
samochód terenowy zamknięty
CHJA
2011.06