Cylinder roboczy sprzęgła Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) (2011.05 - 2018.09) 3.0 TFSI quattro Kombi 310KM, 228kW (2011.11 - 2018.09)
Liczba produktów dla wybranego auta: 12
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
Dane techniczne Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 3.0 TFSI quattro
Marka:
Audi
Model(typ):
A6 C7 Avant (4G5, 4GD)
Produkcja od:
2011.11
Produkcja do:
2018.09
Moc silnika [kW]:
228
Moc silnika [KM]:
310
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2995
Pojemność litry:
3
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
kombi
CGWD
2011.11
2018.09