Chłodnica doładowania - Intercooler Vw XL1 (6Z!) (od 2014.02) 0.8 TDI E-Hybrid coupe 48KM, 35kW (2014.02 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 0
Sortuj:
Widok:
z 0
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Dane techniczne Vw XL1 (6Z!) 0.8 TDI E-Hybrid
Marka:
Vw
Model(typ):
XL1 (6Z!)
Produkcja od:
2014.02
Moc silnika [kW]:
35
Moc silnika [KM]:
48
Pojemność rzeczywista [ccm]:
829
Pojemność litry:
0.8
Liczba cylindrów:
2
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Hybryda
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
Rodzaj paliwa:
Hybryda silnik Diesla / elektryczny
Rodzaj pojazdu:
coupe
CSCA
2014.02