Czas realizacji

Zamówione części staramy się wysłać tak szybko jak to tylko możliwe, jeśli złożysz zamówienie od poniedziałku do czwartku (do godz. 17.00) zrobimy wszystko abyś otrzymał je na następny dzień.

Termin realizacji zamówienia w większości przypadków wynosi 2 dni robocze od momentu jego złożenia.

Przed przystąpieniem do realizacji, zamówienie płatne
przy odbiorze gotówką musi zostać potwierdzone telefonicznie przez klienta lub pracownika sklepu, natomiast w przypadku pozostałych płatności potwierdzeniem jest wpływ pieniędzy na nasz rachunek bankowy, dlatego czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu potwierdzenia a nie od momentu złożenia zamówienia.

W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.

Odbiór osobisty

Czy prowadzicie Państwo sprzedaż tylko i wyłącznie wysyłkową? Czy mogę osobiście odebrać zamówione częsci?

Zamówione towary można odbierać osobiście w punkcie odbioru w Warszawie, po wcześniejszym złożeniu zamówienia online lub telefonicznie. Wystarczy w tym celu wybrać w koszyku opcję "Odbiór osobisty w siedziebie firmy".
UWAGA! Prosimy, aby po przesyłki zgłaszali się Państwo dopiero po otrzymaniu od nas maila lub telefonu z informacją, że zamówienie gotowe jest do odbioru. Nasz magazyn i punkt odbioru zlokalizowane są w różnych miastach, a więc przesyłki są przewożone z magazynu do punktu odbioru. Średni czas realizacji zamówienia z opcją odbioru osobistego wynosi do 24h.

Punkt odbioru osobistego w Warszawie mieści się przy ulicy Staniewickiej 22, na pierwszym piętrze. Zamówione części ze statusem "Gotowe do odbioru" można odbierać osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach
8.00 - 20.00 oraz w soboty w godzinach 9.00 - 17.00 Zobacz wskazówki dojazdu.

Przed odebraniem przesyłki mogą Państwo ją rozpakować w celu obejrzenia towaru.

Przesyłkę należy odebrać w ciągu 5 dni od otrzymania maila lub telefonu z informacją o możliwości odebrania zamówionego towaru. Przesyłki, które nie zostaną odebrane w wyznaczonym terminie odsyłamy do magazynu, a zamówienie anulujemy. Jeżeli zostało ono wcześniej opłacone zwracamy wpłaconą kwotę pomniejszoną o koszty dostawy z naszego magazynu do Biura Obsługi Klienta (punktu odbioru osobistego).