Towar niedostępny

Co oznacza towar niedostępny?

Adnotacja przy towarze "towar niedostępny" oznacza, że tej pozycji nie mają już nasi dostawcy. Zazwyczaj w takich wypadkach pozostaje liczyć na uzupełnienie braku części i wtedy część pojawi się z powrotem w naszym sklepie już bez tej adnotacji. Czasem także pojedyncze produkty mogą zwrócić klienci, którzy zmienili zdanie i wtedy znów napis na trochę zniknie. Nie możemy jednak obiecać, kiedy taka część wróci do sprzedaży.

Dlaczego po złożeniu zamówienia dostałem informację, że zamówiony towar jest niedostępny?

Oferta towarów znajdujących się na iParts’owych stronach powstaje na podstawie danych uzyskanych od współpracujących z nami dostawców, naszego magazynu i systemu TecDoc. Stale uwiarygodniamy i aktualizujemy listę towarów dostępnych. Niestety może się zdarzyć, że towar, który uznany był przez nas za dostępny, zniknął z oferty dostawcy, o czym nie poinformowano nas na czas. Stąd zmiany w zamówieniu klienta.

Co to znaczy dodaj do przechowalni?

Przy towarach niedostępnych, tzn. tych, których zapasy skończyły się już u naszych dostawców, i w tej chwili nie można ich kupić, znajdziesz link "dodaj do przechowalni". Korzystając z niego, możesz odłożyć do swojej przechowalni tytuł teraz niedostępny. Gdy pojawi się z powrotem w sklepie, otrzymasz e-mail z sklepu.