Śruby głowicy PAYEN - Renault CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (BR17, CR17)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne Payen
Marka Payen jest własnością Federal Mogul Corporation, światowej sławy producenta i dostawcy części samochodowych przeznaczonych dla samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych oraz na potrzeby maszyn przemysłowych, przemysłu lotniczego oraz kolei. Części samochodowe Payen wykorzystywane są w zakresie wyposażenia fabrycznego przez wielu producentów samochodów oraz dostarczane na niezależny rynek części zamiennych. Marka ...
Części samochodowe do Renault Clio III trzeciej generacji
Podstawowym zadaniem głowicy jednostki napędowej jest zamknięcie przestrzeni, w której dochodzi do spalania mieszanki paliwowo-powietrznej. Istotną rolę w prawidłowym uszczelnieniu tej przestrzeni odgrywają śruby głowicy. Dlatego też montując nową lub zregenerowaną głowicę w silniku, należy używać wyłącznie nowych śrub głowicy.
Śruby głowicy w samochodzie
Śruby głowicy silnika to elementy konstrukcyjne ...