Wybierz typ samochodu marki Vw POLO V (6R1, 6C1) (od 2009.03)
- 1.2 60KM
- 1.0 60KM
- 1.2 70KM
- 1.4 TDI 75KM
- 1.0 75KM
- 1.2 TDI 75KM
- 1.6 TDI 75KM
- 1.6 BiFuel 82KM
- 1.4 BiFuel 82KM
- 1.4 85KM
- 1.6 90KM
- 1.4 TDI 90KM
- 1.2 TSI 16V 90KM
- 1.6 TDI 90KM
- 1.2 TSI 90KM
- 1.0 TSI 95KM
- 1.6 TDI 105KM
- 1.2 TSI 105KM
- 1.4 TDI 105KM
- 1.0 TSI 110KM
- 1.6 110KM
- 1.2 TSI 110KM
- 1.4 TSI 140KM
- 1.4 TSI 150KM
- 1.4 GTI 180KM
- 1.8 GTI 192KM
- 2.0 R WRC 220KM
Części samochodowe do VW Polo V piątej generacji
Polo to jeden z najsłynniejszych modeli Volkswagena, znajdujący się w produkcji nieprzerwanie od 1975 roku. Pojazd doczekał się już 6 generacji. Natomiast części Volkswagen Polo V zaczęto składać w 2009 roku. Oficjalnie produkcję zakończono w 2017 roku, kiedy to na rynku pojawiła się kolejna generacja pojazdu. W praktyce w Rosji i Indiach produkowano samochód jeszcze przez kilka lat, natomiast w RPA w 2018 roku dopiero rozpoczęto produkcję, która trwa do dzisiaj.
Polo V ...
Szukaj części do Vw POLO V (6R1, 6C1)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelniacze wału korbowego - simering
Uszczelniacze wału korbowego silnika wykorzystywane są w każdym silniku samochodowym. Mają one postać metalowych, pustych w środku okręgów i są produkowane zazwyczaj z metalu oraz kompozytów. Zdarzają się również uszczelniacze wału korbowego wykonane z gumy. Uszczelki tego typu są wystawione na działanie bardzo wysokich temperatur oraz bardzo wysokiego ciśnienia. Dlatego też dobrej jakości simering wału korbowego musi charakteryzować ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?