Wybierz typ samochodu marki Mercedes-benz KLASA S (W126) (1979.10 - 1991.06)
- 300 SDL 150KM
- 280 S 156KM
- 260 SE 160KM
- 260 SE 166KM
- 300 SE, SEL 180KM
- 280 SE, SEL 185KM
- 300 SE, SEL 188KM
- 380 SE, SEL 204KM
- 420 SE, SEL 204KM
- 3.8 218KM
- 380 SE, SEL 218KM
- 420 SE, SEL 218KM
- 500 SE, SEL 223KM
- 420 SE, SEL 224KM
- 420 SE, SEL 231KM
- 500 SE, SEL 231KM
- 500 SE, SEL 241KM
- 560 SE, SEL 242KM
- 500 SE, SEL 245KM
- 500 SE, SEL Cat 252KM
- 500 SE, SEL 252KM
- 500 SE, SEL 265KM
- 560 SE, SEL 272KM
- 560 SE, SEL 279KM
- 560 SE, SEL 300KM
Części samochodowe do Mercedesa W126 Klasa S II generacji
Mercedes-Benz W126 to samochód należący do klasy S. Była to już druga jej generacja, dlatego model ten oznaczany jest także jako Mercedes-Benz klasy S II. Ten należący do segmentu aut luksusowych pojazd produkowany był w latach 1979-1991. Dostępny był w dwóch wersjach nadwoziowych – jako 4-drzwiowy sedan (W126) i 2-drzwiowe coupe (C126). Sylwetka samochodu zmieniła się względem swojego poprzednika. Mercedes-Benz klasy S drugiej generacji jest bardziej dynamiczny, ale pozostaje ...
Szukaj części do Mercedes-benz KLASA S (W126)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelniacze wału korbowego - simering
Uszczelniacze wału korbowego silnika wykorzystywane są w każdym silniku samochodowym. Mają one postać metalowych, pustych w środku okręgów i są produkowane zazwyczaj z metalu oraz kompozytów. Zdarzają się również uszczelniacze wału korbowego wykonane z gumy. Uszczelki tego typu są wystawione na działanie bardzo wysokich temperatur oraz bardzo wysokiego ciśnienia. Dlatego też dobrej jakości simering wału korbowego musi charakteryzować ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?