Wybierz typ samochodu marki Bmw 5 Touring (E61) (2004.03 - 2010.12)
- 520 d 150KM
- 525 d 163KM
- 520 i 163KM
- 520 d 163KM
- 520 i 170KM
- 525 d 177KM
- 523 i 177KM
- 520 d 177KM
- 523 i 190KM
- 523 i 190KM
- 525 i 192KM
- 525 xd 197KM
- 525 d xDrive 197KM
- 525 d 197KM
- 525 i 211KM
- 530 d 211KM
- 525 i 211KM
- 525 i xDrive 218KM
- 525 i 218KM
- 525 xi 218KM
- 530 d 218KM
- 525 xi 218KM
- 525 i 218KM
- 530 xd 231KM
- 530 d 231KM
- 530 d 235KM
- 530 xd 235KM
- 530 d xDrive 235KM
- 530 i 258KM
- 530 xi 258KM
- 530 xi 272KM
- 535 d 272KM
- 530 xi 272KM
- 530 i 272KM
- 530 i xDrive 272KM
- 530 i 272KM
- 535 d 286KM
- 545 i 333KM
- 550 i 367KM
- M5 507KM
Części samochodowe do BMW 5 Touring E61 V piątej generacji
Touring oznaczony kodem fabrycznym E61 to wersja kombi piątej generacji BMW serii 5. Części BMW 5 Touring V powstały w 2003 roku. Model zadebiutował na rynku, zastępując swojego poprzednika – BMW 5 Touring IV (E39). Jego następcą jest BMW 5 Touring VI (F11), który wprowadzono do sprzedaży w 2010 roku. Wtedy też zakończono składać w całość części Touring V.
Piąta generacja serii 5, w tym także wersja kombi, przyniosła ze sobą wiele nowości i innowacji. BMW 5 ...
Szukaj części do Bmw 5 Touring (E61)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelniacze wału korbowego - simering
Uszczelniacze wału korbowego silnika wykorzystywane są w każdym silniku samochodowym. Mają one postać metalowych, pustych w środku okręgów i są produkowane zazwyczaj z metalu oraz kompozytów. Zdarzają się również uszczelniacze wału korbowego wykonane z gumy. Uszczelki tego typu są wystawione na działanie bardzo wysokich temperatur oraz bardzo wysokiego ciśnienia. Dlatego też dobrej jakości simering wału korbowego musi charakteryzować ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?