Wybierz typ samochodu marki Audi A8 D2 (4D2, 4D8) (1994.03 - 2005.12)
- 2.5 TDI 150KM
- 2.5 TDI quattro 150KM
- 2.8 163KM
- 2.8 quattro 163KM
- 2.8 quattro 174KM
- 2.8 174KM
- 2.5 TDI quattro 180KM
- 2.5 TDI 180KM
- 2.8 quattro 193KM
- 2.8 193KM
- 3.3 TDI quattro 224KM
- 3.7 quattro 230KM
- 3.7 230KM
- 4.2 quattro 238KM
- 4.2 quattro 245KM
- 3.7 quattro 260KM
- 3.7 260KM
- 4.2 quattro 299KM
- 4.2 quattro 310KM
- S8 quattro 340KM
- S8 quattro 360KM
- 6.0 W12 quattro 420KM
Części samochodowe do Audi A8 D2
Audi, czyli synonim niemieckiej solidności, luksusu i prestiżu, to już nie samochód, a styl życia. Model A8 to niegdyś ekskluzywna limuzyna segmentu F, dziś bardziej kojarzy się, jako samochód drogi w utrzymaniu. Audi A8 to nadal flagowy samochód niemieckiego koncernu, który trafił do salonów w 1994 roku z oznaczeniem fabrycznym D2, zastępując na rynku model V8. Samochód otrzymał konstrukcję samonośną, która została wykonana w całości z aluminium. Dzięki temu udało ...
Szukaj części do Audi A8 D2 (4D2, 4D8)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelniacze wału korbowego - simering
Uszczelniacze wału korbowego silnika wykorzystywane są w każdym silniku samochodowym. Mają one postać metalowych, pustych w środku okręgów i są produkowane zazwyczaj z metalu oraz kompozytów. Zdarzają się również uszczelniacze wału korbowego wykonane z gumy. Uszczelki tego typu są wystawione na działanie bardzo wysokich temperatur oraz bardzo wysokiego ciśnienia. Dlatego też dobrej jakości simering wału korbowego musi charakteryzować ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?