Wybierz typ samochodu marki Audi A7 Sportback (4GA, 4GF) (2010.07 - 2018.05)
- 1.8 TFSI 190KM
- 3.0 TDI 190KM
- 3.0 TDI quattro 190KM
- 3.0 TDI 204KM
- 2.8 FSI 204KM
- 3.0 TDI quattro 204KM
- 2.8 FSI quattro 204KM
- 3.0 TDI quattro 211KM
- 3.0 TDI 211KM
- 3.0 TDI quattro 218KM
- 3.0 TDI 218KM
- 3.0 TDI quattro 239KM
- 3.0 TDI quattro 245KM
- 2.0 TFSI quattro 249KM
- 2.0 TFSI 252KM
- 2.0 TFSI quattro 252KM
- 3.0 TDI quattro 272KM
- 3.0 TFSI quattro 300KM
- 3.0 TFSI quattro 310KM
- 3.0 TDI quattro 313KM
- 3.0 TDI quattro 320KM
- 3.0 TDI quattro 326KM
- 3.0 TFSI quattro 333KM
- 3.0 TFSI QUATTRO 340KM
- S7 quattro 420KM
- S7 quattro 450KM
- RS7 quattro 560KM
- RS7 performance quattro 605KM
Części samochodowe do Audi A7 Sportback I pierwszej generacji
Audi A7 Sportback o oznaczeniach 4GA i 4GF to samochód produkowany w latach 2010-2018. Jest to pierwsza generacja tego pojazdu, który klasyfikowany jest jako auto segmentu E. Dostępny jest on w jednej wersji nadwoziowej, która określana jest jako 5-drzwiowe coupe albo jako 5-drzwiowy liftback. Niezwykle sportowy i dynamiczny wygląd Audi A7 pierwszej generacji jest przede wszystkim zasługą opadającej ku tyłowi linii dachu. Wnętrze samochodu również zostało starannie zaprojektowane ...
Szukaj części do Audi A7 Sportback (4GA, 4GF)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelniacze wału korbowego - simering
Uszczelniacze wału korbowego silnika wykorzystywane są w każdym silniku samochodowym. Mają one postać metalowych, pustych w środku okręgów i są produkowane zazwyczaj z metalu oraz kompozytów. Zdarzają się również uszczelniacze wału korbowego wykonane z gumy. Uszczelki tego typu są wystawione na działanie bardzo wysokich temperatur oraz bardzo wysokiego ciśnienia. Dlatego też dobrej jakości simering wału korbowego musi charakteryzować ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?