Wybierz typ samochodu marki Audi A6 C4 (4A2) (1994.06 - 1997.10)
- 1.9 TDI 90KM
- 2.0 100KM
- 2.0 107KM
- 2.5 TDI 114KM
- 2.0 115KM
- 2.5 TDI 116KM
- 1.8 quattro 125KM
- 1.8 125KM
- 2.3 quattro 133KM
- 2.3 133KM
- 2.6 139KM
- 2.5 TDI quattro 140KM
- 2.0 16V 140KM
- 2.5 TDI 140KM
- 2.0 16V quattro 140KM
- 2.6 150KM
- 2.6 quattro 150KM
- 2.4 150KM
- 2.8 163KM
- 2.8 quattro 174KM
- 2.8 174KM
- 2.8 193KM
- 2.8 quattro 193KM
- S6 Turbo quattro 230KM
- S6 4.2 quattro 290KM
- S6 Plus quattro 326KM
Części samochodowe do Audi A6 4A2, C4
Audi A6 to samochód osobowy zaliczany do klasy premium, wyższej klasy średniej. Samochód jest produkowany od 1994 roku, a w 2018 roku pojawiła się już piąta generacja tego modelu (C8). A-szóstka zastąpiła na rynku model 100, a będąc bardziej precyzyjnym, stanowi jego kontynuację, ponieważ Audi 100 miało oznaczenia od C1 do C4. Jednak w wyniku modernizacji ostatniej generacji modelu 100, postanowiono wprowadzić na rynek zupełnie nowy model, a więc Audi A6 z kodem fabrycznym C4 ...
Szukaj części do Audi A6 C4 (4A2)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelniacze wału korbowego - simering
Uszczelniacze wału korbowego silnika wykorzystywane są w każdym silniku samochodowym. Mają one postać metalowych, pustych w środku okręgów i są produkowane zazwyczaj z metalu oraz kompozytów. Zdarzają się również uszczelniacze wału korbowego wykonane z gumy. Uszczelki tego typu są wystawione na działanie bardzo wysokich temperatur oraz bardzo wysokiego ciśnienia. Dlatego też dobrej jakości simering wału korbowego musi charakteryzować ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?