Wybierz typ samochodu marki Alfa Romeo 156 (932_) (1997.09 - 2005.10)
- 1.9 JTD 105KM
- 1.9 JTD 110KM
- 1.6 16V T.SPARK 112KM
- 1.9 JTD 115KM
- 1.6 16V T.SPARK 120KM
- 1.9 JTD 126KM
- 2.4 JTD 136KM
- 1.9 JTD 136KM
- 2.4 JTD 140KM
- 1.8 16V T.SPARK 140KM
- 1.9 JTD 16V 140KM
- 1.8 16V T.SPARK 144KM
- 2.0 16V T.SPARK 150KM
- 1.9 JTD 150KM
- 2.4 JTD 150KM
- 2.0 16V T.SPARK 155KM
- 2.0 JTS 162KM
- 2.4 JTD 163KM
- 2.0 JTS 166KM
- 2.4 JTD 175KM
- 2.5 V6 24V 190KM
- 2.5 V6 24V 192KM
- 3.2 GTA 250KM
Części samochodowe do Alfa Romeo 156 (932)
Alfa Romeo 156 to obok modelu 147 jeden z najlepiej sprzedających się w swoim czasie samochodów tego włoskiego producenta. Samochód należy do segmentu D, czyli do klasy średniej. Oferowany był w dwóch wersjach nadwoziowych: sedan oraz sportwagon, czyli w skrócie kombi. Alfa Romeo 156 produkowana była w latach 1997 do 2007. W tym czasie przeszła jeden znaczący lifting, który znacznie wpłynął na design zewnętrzny samochodu. Auto znacznie odmłodniało, stało się nowoczesne, ...
Szukaj części do Alfa Romeo 156 (932_)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelniacze wału korbowego - simering
Uszczelniacze wału korbowego silnika wykorzystywane są w każdym silniku samochodowym. Mają one postać metalowych, pustych w środku okręgów i są produkowane zazwyczaj z metalu oraz kompozytów. Zdarzają się również uszczelniacze wału korbowego wykonane z gumy. Uszczelki tego typu są wystawione na działanie bardzo wysokich temperatur oraz bardzo wysokiego ciśnienia. Dlatego też dobrej jakości simering wału korbowego musi charakteryzować ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?