Wybierz typ samochodu marki Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) (2012.08 - 2021.03)
- 1.2 TSI 86KM
- 1.0 TSI 86KM
- 1.6 TDI 90KM
- 1.2 TSI 105KM
- 1.6 TDI 105KM
- 1.6 TDI 4motion 105KM
- 1.2 TSI 110KM
- 1.6 TDI 4motion 110KM
- 2.0 TDI 110KM
- 1.6 TDI 110KM
- 1.4 TGI CNG 110KM
- 1.6 110KM
- 1.0 TSI 110KM
- 1.6 TDI 115KM
- 1.0 TSI 115KM
- 1.4 TSI 122KM
- 1.4 TSI MultiFuel 122KM
- 1.4 TSI MultiFuel 125KM
- 1.4 TSI 125KM
- 1.5 TSI 130KM
- 1.5 TGI 130KM
- 1.4 TSI 140KM
- 2.0 TDI 143KM
- 1.4 TSI 150KM
- 1.4 GTE Hybrid 150KM
- 2.0 TDI 4motion 150KM
- 2.0 TDI 150KM
- 1.5 TSI 150KM
- 1.4 GTE HYBRID 150KM
- 2.0 GTD 184KM
- 2.0 GTI 210KM
- 2.0 GTI 220KM
- 2.0 GTI 230KM
- 2.0 GTI 245KM
- 2.0 GTI Clubsport 265KM
- 2.0 R 4motion 280KM
- 2.0 R 4motion 290KM
- 2.0 GTI TCR 290KM
- 2.0 R 4motion 300KM
- 2.0 GTI Clubsport S 310KM
- 2.0 R 4motion 310KM
- 2.0 R 360S 4motion 360KM
Części samochodowe do VW Golfa VII
Bez wątpienia jedną ze składowych sukcesu Golfa są niewielkie zmiany stylistyczne pomiędzy kolejnymi generacjami. Ciągle powielana bryła, bardzo podobna linia, funkcjonalne wnętrze oraz znakomity balans pomiędzy pewnym prowadzeniem a wygodą kierowcy i pasażerów to określenia, które świetnie definiują każdą generację najpopularniejszego hatchbacka na świecie. Nie inaczej jest z kolejną, już VII generacją Golfa. Względem swojego poprzednika samochód stał się nieco ...
Szukaj części do Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Uszczelki kolektora dolotowego i wydechowego
Samochodowy układ wydechowy jest odpowiedzialny za skład spalin oraz skuteczne oczyszczanie jednostki napędowej z niechcianych substancji generowanych podczas procesu spalania. W skład układu wchodzi m.in. jest kolektor wydechowy, będący systemem przewodów wyprowadzających gazy z cylindrów silnika do dalszej części układu wydechowego. Jego istotnym elementem jest uszczelka pod kolektor wydechowy, której uszkodzenie znacząco wpływa na pracę całego ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?