Wybierz typ samochodu marki Peugeot 208 I (CA_, CC_) (od 2012.03)
- 1.0 68KM
- 1.2 VTi 68 / PureTech 68 68KM
- 1.4 HDi 68KM
- 1.6 HDi / BlueHDi 75 75KM
- 1.2 GPL 82KM
- 1.2 VTI 82 82KM
- 1.2 PureTech 82 82KM
- 1.6 HDi 92KM
- 1.4 VTi 95KM
- 1.6 BlueHDi 100 100KM
- 1.5 BlueHDI 100 102KM
- 1.2 THP 110 110KM
- 1.6 e-HDi 112KM
- 1.6 HDi 114KM
- 1.6 HDi 116KM
- 1.6 120KM
- 1.6 BlueHDi 120 120KM
- 1.6 156KM
- 1.6 THP 165 165KM
- 1.6 GTi 200KM
- 1.6 GTi 208KM
Części samochodowe do Peugeota 208 CA, CC
Peugeot 208 zaliczany jest do samochodów osobowych klasy aut miejskich (segment B) i jest bezpośrednim kontynuatorem długich tradycji motoryzacyjnych swoich sławnych poprzedników, a więc modelów 205, 206 oraz 207. Zanim 208-ka pojawiła się na rynku, zaprezentowano wraz z początkiem 2012 roku model koncepcyjny GTi Concept, który stał się pierwowzorem dla późniejszego samochodu seryjnego. Oba samochody zbudowano na tej samej płycie podłogowej – PSA PF1 Platform, a głównym ...
Szukaj części do Peugeot 208 I (CA_, CC_)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy
Gdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?
- Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?
- Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy
- Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy
- Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?
- Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?
- Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?