Wybierz typ samochodu marki Bmw 3 Coupe (E92) (2005.01 - 2013.12)
- 316 i 122KM
- 318 i 143KM
- 320 i 156KM
- 320 d 163KM
- 320 i 163KM
- 320 d xDrive 163KM
- 320 i 170KM
- 320 d xDrive 177KM
- 320 d 177KM
- 320 d xDrive 184KM
- 320 d 184KM
- 323 i 190KM
- 320 d xDrive 197KM
- 2.0 197KM
- 320 d 197KM
- 325 d 197KM
- 320 d xDrive 200KM
- 320 d 200KM
- 325 d 204KM
- 325 i xDrive 204KM
- 325 xi 211KM
- 325 d 211KM
- 325 i xDrive 211KM
- 325 i xDrive 211KM
- 325 i 211KM
- 325 i 211KM
- 325 i 218KM
- 325 xi 218KM
- 325 i xDrive 218KM
- 325 xi 218KM
- 325 i 218KM
- 330 xd 231KM
- 330 d 231KM
- 328 i xDrive 234KM
- 328 xi 234KM
- 328 i 234KM
- 330 xd 245KM
- 330 d xDrive 245KM
- 330 d 245KM
- 330 xi 258KM
- 330 i 258KM
- 330 i xDrive 272KM
- 330 i 272KM
- 330 xi 272KM
- 330 i 272KM
- 330 xi 272KM
- 335 d 286KM
- 335 i xDrive 305KM
- 335 i xDrive 306KM
- 335 i 306KM
- 335 xi 306KM
- 335 i xDrive 326KM
- 335 xi 326KM
- 335 i 326KM
- M3 420KM
- M3 GTS 450KM
Części samochodowe do BMW E92
BMW serii 3 to klasa średnia, czyli segment D. Piąta generacja tej serii E90 zastąpiła produkowany przez 7 lat model E46. Debiut tej serii miał miejsce w marcu 2005 roku, w którym również ogłoszono, że BMW Group jest jednym z największych światowych producentów samochodowych. Tej generacji aut sprzedano blisko 230 tys. egzemplarzy. Pierwszy pokazany został 4-drzwiowy sedan, następnie kombi (E91), Coupe (E92), a na końcu wersję Cabrio (E93).
BMW serii 3 Coupe E92 ...
Szukaj części do Bmw 3 Coupe (E92)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Przekładnie i pompy wspomagania kierownicy
Gdy awarii ulegnie przekładnia kierownicza, nazywana również maglownicą, lub pompa wspomagania, trzeba się liczyć nie tylko z dość dużymi kosztami, ale również z tym, że Twój samochód nie będzie się nadawał do dalszej eksploatacji. Aby szybko ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?
- Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?
- Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy
- Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy
- Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?
- Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?
- Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?