Wybierz typ samochodu marki Peugeot 208 I (CA_, CC_) (od 2012.03)
- 1.0 68KM
- 1.2 VTi 68 / PureTech 68 68KM
- 1.4 HDi 68KM
- 1.6 HDi / BlueHDi 75 75KM
- 1.2 GPL 82KM
- 1.2 VTI 82 82KM
- 1.2 PureTech 82 82KM
- 1.6 HDi 92KM
- 1.6 HDi 94KM
- 1.4 VTi 95KM
- 1.6 BlueHDi 100 100KM
- 1.5 BlueHDI 100 102KM
- 1.2 THP 110 110KM
- 1.6 e-HDi 112KM
- 1.6 HDi 114KM
- 1.6 HDi 116KM
- 1.6 120KM
- 1.6 BlueHDi 120 120KM
- 1.6 121KM
- 1.6 156KM
- 1.6 THP 165 165KM
- 1.6 GTi 200KM
- 1.6 GTi 208KM
Części samochodowe do Peugeota 208 CA, CC
Peugeot 208 zaliczany jest do samochodów osobowych klasy aut miejskich (segment B) i jest bezpośrednim kontynuatorem długich tradycji motoryzacyjnych swoich sławnych poprzedników, a więc modelów 205, 206 oraz 207. Zanim 208-ka pojawiła się na rynku, zaprezentowano wraz z początkiem 2012 roku model koncepcyjny GTi Concept, który stał się pierwowzorem dla późniejszego samochodu seryjnego. Oba samochody zbudowano na tej samej płycie podłogowej – PSA PF1 Platform, a głównym ...
Szukaj części do Peugeot 208 I (CA_, CC_)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Elektryka silnika samochodowego
Instalacja elektryczna to jeden z głównych układów samochodowych, który ma decydujący wpływ nie tylko na komfort jazdy (systemy wspomagające kierowcę), ale również działanie głównych podzespołów (komputer pokładowy) odpowiedzialnych m.in. za bezpieczeństwo (system ABS, czujniki poduszek powietrznych). Bez odpowiedniego osprzętu elektrycznego nie może się obyć również silnik samochodowy. Odpowiednie sterowanie i zasilanie jednostki napędowej ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Co chroni Twoją jednostkę napędową przed niebezpiecznym spalaniem stukowym?
- Czujnik pedału gazu. Wszystko, co musisz wiedzieć o tym dość mało znanym elemencie Twojego auta
- Czujnik położenia wałka rozrządu, czyli CMP w informacyjnej pigułce
- Co to takiego czujnik obrotów silnika, jak działa i dlaczego jest tak istotny dla prawidłowej pracy silnika?
- Mała rzecz, a może skutecznie zatruć Ci życie. Czujnik temperatury silnika niezbędny do prawidłowej pracy motoru
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?