Wybierz typ samochodu marki Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) (2004.12 - 2013.12)
- 1.4 16V 75KM
- 1.4 16V 80KM
- 1.2 TSI 86KM
- 1.9 TDI 90KM
- 1.4 FSI 90KM
- 1.6 TDI 90KM
- 1.6 MultiFuel 102KM
- 1.6 102KM
- 1.6 BiFuel 102KM
- 1.9 TDI 105KM
- 1.6 TDI 105KM
- 1.2 TSI 105KM
- 2.0 TDI 110KM
- 1.6 FSI 115KM
- 1.4 TSI 122KM
- 2.0 TDI 131KM
- 2.0 TDI 136KM
- 2.0 TDI 140KM
- 1.4 TSI 140KM
- 2.0 TDI 16V 140KM
- 2.0 FSI 150KM
- 1.4 TSI 160KM
- 1.4 TSI 170KM
Części samochodowe do VW Golfa Plus V piątej generacji
Golf Plus 5 to propozycja marki Volkswagen dla użytkowników, którzy potrzebują nieco więcej przestrzeni. Pojazd ten zalicza się do minivanów kompaktowych. Mamy tu zatem do czynienia z połączeniem niewielkich gabarytów, zwinności i przestronnego wnętrza. Części Volskwagen Golf Plus V po raz pierwszy zmontowano w 2005 roku. Samochód został zaprezentowany w Genewie w tym samym roku.
Choć nazwa Plus V nawiązuje do słynnego Golfa, w rzeczywistości nie jest to jedynie kolejna ...
Szukaj części do Vw GOLF PLUS V (5M1, 521)
Dodano do koszyka!
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Koła dwumasowe i zamachowe w iParts.pl!
iParts.pl to sklep internetowy oferujący niewiarygodnie
dużą liczbę kół zamachowych i dwumasowych. Nasi klienci mogą
wybierać z produktów renomowanych producentów do wszystkich marek
i modeli aut.
Koło zamachowe to specjalne koło o dużym momencie
bezwładności, którego zadaniem jest gromadzenie energii
kinetycznej. Jego unikalna budowa i efektywność sprawiły, że koło
zamachowe znalazło zastosowanie w wielu dziedzinach mechaniki, w
tym w ...
Powiązane kategorie produktowe
Baza wiedzy
- Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
- Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
- W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
- Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
- Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
- Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?